Pagamento Contributi Scolastici

Pagamwento borse di studio

3 aprile 2017

Presso il BANCO DI SARDEGNA – Tesoreria Comunale - sono in pagamento i rimborsi per:

BORSE DI STUDIO
Riservate agli studenti delle scuole medie inferiori e superiori, per l’anno scolastico 2015/2016.

I mandati di pagamento sono intestati al genitore/studente che ha presentato la domanda.
Lo stesso (a meno che non abbia chiesto il bonifico su conto corrente) dovrà presentarsi allo sportello bancario munito di un documento d’identità e del codice fiscale.
Chi ha comunicato all’Ufficio Ragioneria il proprio indirizzo e-mail, riceverà a casa l’avviso di pagamento.

Per ulteriori Informazioni:

Ufficio Ragioneria:
Tel. 070/ 9760 234

In su Banco di Sardegna – Tesoreria Comunali- funt paghendi is rimbussus po :
is BUSSAS DE ISTÚDIU: riservadas a is istudiantis de is iscolas de mesania inferioris e superioris, po s'annu iscolàsticu n2015/2016.
Is órdinis de pagamentu funt intestaus a is babbus o mammas/istudiantis chi at presentau sa domanda. Custu e totu (chi  non at pediu su pagamentu cun bonificu)  si depit presentai a s'isportellu bancàriu cun unu documentu de identidadi e de su códixi fiscali. Chini at comunicau a s'Ufíciu tesoreria s'indirítzu e-mail cosa sua, arricit a domu sua s'avisu de pagamentu.
Po àteras iscedas:
Ufíciu Ragioneria:
070/ 976 02 34
de su lunis a sa cenàbara
de is 10,30 a 13,00 ( de is dexi e mesu de a mengianu finas a sa una).