Canoni locazione

Casa e monete

6 giugno 2017

E’ in pubblicazione il bando per l’assegnazione di contributi ad integrazione dei canoni di locazione per l’anno 2017.
Possono accedere al contributo coloro che sono in possesso dei requisiti previsti nel Bando.

Il Bando integrale e il modulo di domanda possono essere ritirati anche presso gli uffici del Settore Sociale il lunedì e il venerdì dalle ore 10.30 alle ore 13.00 e il martedì dalle ore 16.30 alle ore 17.30.

Le domande, complete di tutti gli allegati richiesti, vanno presentate all’ufficio Protocollo del Comune di Guspini dal lunedì al venerdì dalle ore 10.30 alle ore 13.00 e il martedì e giovedì dalle ore 16.30 alle ore 17.30 o all’indirizzo di posta elettronica certificata protocollo@pec.comune.guspini.vs.it

La scadenza per la presentazione delle domande è fissata per il giorno 05.07.2017

Le domande pervenute oltre il termine non saranno ammesse.

DOCUMENTI DISPONIBILI

Bando integrale

Modulo di domanda

Est in pubblicatzioni su bandu po s'intregadura de cuntribbutus a integratzioni de is cànonis de afitu po su 2017.
Podint intrai a su cuntribbutu is chi tenint is rechisitus previdius in su Bandu.
Su Bandu integrali e su Mollu de domanda, in prus chi si podint iscarrigai de su giassu, si podint arretirai in is ufícius de su Servítziu Sociali:
de su lunis, a su cenàbara
10,30 – 13,00 (de is dexi e mesu de a mengianu fintzas a sa una)
martis
16,30 – 17,30 (de is cuatru e mesu fintzas a is cincu e mesu de a merí).

Is domandas cumpletas de totus is allegaus depint essi presentadas a s'Ufíciu Protocollu de su Comunu de Gùspini de su lunis a sa cenàbara (10,30 – 13,00) de is dexi e mesu de a mengianu fintzas a sa una e su martis e su gióbia (16,30 -17,30) de is cuatru fintzas a cincu e mesu de a merí opuru a s'indiritzu de posta eletrónica certificada protocollo@pec.comune.guspini.vs.it. S'iscadéntzia po sa presentada de is domandas est fissada po su 5° de Argiolas 2016.
Is domandas lómpias prus a tradu de su términi non funt ammítias.