Rinvio prove - Concorso Autista Macchine Complesse

Grader con autista

6 novembre 2017

Si pubblica l'avviso relativo al rinvio della prova tecnico-pratica e della prova orale del Concorso pubblico per titoli es esami per la copertura a tempo pieno ed indeterminato di un posto di Autista Macchine Complesse, Categoria Giuridica B3.

Tale avviso è reperibile oltre che su questa pagina anche su "Amministrazione Trasparente".

Si ricorda ai candidati:

• che non saranno inviate convocazioni al proprio domicilio
  • che le eventuali variazioni del diario delle prove d’esame, saranno comunicate in tempo utile con la pubblicazione di apposito avviso.

Pertanto si consiglia ai candidati di controllare sistematicamente la presente pagina web.

DOCUMENTI DISPONIBILI:

Avviso rinvio prove

Est pubbricau s’AVISU chi pertocat su perlongu de sa prova ténnicu-pràtiga e de sa prova orali de su Cuncursu púbbricu po títulus e esàminis po sa cóbertura a tempus prenu e indeterminau de unu postu de Autista Màchinas Cumplessas, Categoria Giurídica B3.
Cust’Avisu si podit agatai puru, a parti chi in custa pàgina, in “.Amministrazione Trasparente”

Si arremonat a is candidaus:
· Chi non si mandant tzerriadas a su domitzíliu cosa insoru
· Chi cambiamentus eventualis de su diàriu de is provas de esàmini, si comunicant in tempus útili cun sa pubbricatzioni de avisu apósitu.

Po tanti si cunsillat a is candidaus de cuntrollai fatuvatu custa pàgina “web”.